Ağustos 02, 2017

Tarihi 10 Günde Nasıl Hallettim + Youtube Tarih Kanalı Önerisi

Tarih bitti 💁 Nasıl yaptığıma gelecek olursak... İlk olarak Burak Unsür hocanın "Ygs Genel Tekrar" videolarını izledim, Tek Önder kanalında.Benim belli bir temelim vardı ama sizin yoksa bile hoca "Bu videolara hiç bilmeden başlarsanız bile bittiğinde 11-12 yapabilirsiniz." diyor.Öyle de iddialı ve karşılığını veriyor bence.Zaten @guraykucukakademi ile anlaşmış hocamız, yeni bir efsane doğuyor 🌸 Hocayı dinledim ve defterime konuları yazdım güzelce.Ikinci olarak @palmeyayinevi nin çıkardığı "Palme Ygs Tarih Soru Bankası" kitabını çözdüm.Çok memnun kaldım.Bilgi ağırlıklı değil, yorum ağırlıklı ve testlerin yanında bilgiler var.Bence çok yeterli bir kitap 👍 Bu arada testleri çözerken küçük bir deftere not aldım, cümle cümle.Kitabı yırtmaya kıyamadığımdan küçük notlar aldım.Böylece videolar, konular ve testler bitti 🎉 Benim için tarih konu çalışması bitti bundan sonra çıkmış soruları çözeceğim sonra sınava kadar deneme kitapları ve küçük notlar 💁 İnşallah bu sene full yapacağım tarihi 🙏 *Onaylanmış görüşler değil henüz ygs gelmedi ama ben öğrendiğimi hissediyorum siz de mutlaka bakın @ygslystarihprova 'ya ❤ Sevgiler 🌸



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...