Ağustos 02, 2017

Mezun Senesinde Dershaneye Gitmek

Merhabalar 💁 Buralarla ilgilenmiyorum pek çünkü kendimi bile ayarlayamıyorum 🙈 Bugün dershane başladı, nihayet.Öncelikle neden dershaneye gidiyorum sorusunu yanıtlayayım.Aynı zamanda neden gidilmez sorusunu da kıyaslı açıklayacağım.Geçen sene dershaneye gitme amacım açık ve net bir şekilde eğlenceydi.Bütün hocalarla arkadaşım ve sayısal eşit ağırlık herkesi tanırdım.Bir yere girdiğimde minimum üç kişiyle selamlaşırdım.Zaten biliyorum diye derslere girmezdim, sınavları ciddiye almazdım.Kafama estiğinde giderdim sadece.DERSHANEYE BÖYLE GİDİLMEZ! Bu sene neden gidiyorum? Ben bir mezunum, okulum yok, sosyal hayatım yok.Öncelikle bunu DOZUNDA ayarlamak için.Yalnız kalmayayım ama çok samimi de olmayayım.Ikinci olarak düzenli bir hayatım olsun, düzenli derslerim ve notlarım olsun.Soru sorabileceğim hocalar olsun.Düzenli sınavlarım olsun, derecemi göreyim.DERSHANEYE BÖYLE GİDİLİR! Son olarak küçük bir ilçede yaşıyorum ve bilindik bir dershaneye gitmiyorum 😊 Kendinize iyi bakın ❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...