Ağustos 02, 2017

Geometri - Matematik Yapamıyorum Diyen Arkadaşlar ✏ Ders Notları + Youtube Kanal Önerisi

Geçen gün Youtube'da @cyhnyvz hocaya denk geldim.Videoları gayet güzel, alt tarafta ne gördüm biliyor musunuz, fotoğraftaki renkli, capcanlı, video yazdığı notlar ve çözdüğü sorulardan oluşan el yazısı son derece kaliteli notlar var.Arkadaşlar bunun için birtakım şeyler satın aldığınızı biliyorum ve bunu eleştirmiyorum ama buna da mutlaka bakın.Adam hakkını veriyor, kaçırmayın.Baktığım kadarıyla birçok soru çözümü de mevcut.Merak ederseniz dm'den atabilirim örneğini 😊 Bu postu kaydedin ya da direkt bakın youtube'a bence 💪 Bu arada hocayla hiç iletişim kurmadım, tamamen kendi düşüncelerim, bana güvenebilirsiniz Kanal Adı: Ceyhun Yavuz 🌸 Videoların açıklama kısmında link var 🎉




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...