Temmuz 14, 2017

Takvim Kızı Serisi | Kitap Yorum


Takvim Kızı
Para! Para! Para!İşte bu kadar basit. Herkes gibi benim de ona ihtiyacım var. Hem de çok!
Üstelik o parayı bulmak için yalnızca bir yılım var. Yoksa bir mafya babası bu dünyada herkesten çok sevdiğim adamı yani babamı bilirsiniz işte, BOM!
Peki, o kadar parayı nereden bulacağım dersiniz?
Elbette çalışarak! Fakat bu sizin bildiğiniz işlerden değil. Kuralları olan, tehlikeli ama bir o kadar da tutkuyla yapılması gereken bir iş.
Kurallar belli. Her ay farklı bir adam.
Âşık olmak yok, bağlanmak yok, yakınlaşmak yok… Tek yapmam gereken birbirinden zengin ve yakışıklı adamların kollarına girip salınmak. Desem de inanmayın… Tabii ki işler öyle yürümüyor. Hiçbir zaman öyle yürümez.
Yine de eğlenceli olacağını düşünüyorum. Unutmayın her ay bir adam.
Ben Mia Saunders. Cemiyetin yeni Takvim Kızı! İddia ediyorum bana abone olacaksınız.


Kitabın kapağı birçok okur tarafından beğenilmesine rağmen bana itici geliyordu nedense ve bu yüzden okumayı düşünmüyordum.Ta ki ince bir kitap olduğunu görüp birkaç sayfa okuyayım diyene kadar.Çabucak bitti, kısa olmasının yanı sıra sürükleyici bir kitap.Aksiyon yok ama bir sonraki sayfayı çevirmek istiyorsunuz.Kızın maşallahı var, bir kadın bu kadar rahat olabilirdi ama yargılamak bize düşmez nihayetinde bir kitap karakteri zaten :D Diğer maceralarını merak ettiğimi belirtmeden geçemeyeceğim, yazar başarılı, karakterler eğlenceli, kurgu güçlü olmasa da alt yapısız hissettirmiyor.Uyarmam gereken tek nokta çok fazla +18 bölüm var, kapağa aldanmayın.

surf tumblr gifs ile ilgili görsel sonucu

Takvim Kızı

Bir İlham Perisi! Hem de ben! Yani sert motorcu kız Mia Saunders, bu kez bir aylığına dünyanın en ünlü ressamlarından birinin İlham Perisi olmaya gidiyor.
Açıkçası bir takvim kızı olmayı kabul ederken Seattle'daki boş bir tuvalin önünde çıplak kalacağım aklımın ucundan bile geçmemişti. Ancak görünen o ki Ressam Alec Dubois'in fırçası kadar ikna yeteneği de oldukça güçlü.
Öte yandan güçlü olduğu yanların bunlarla sınırlı kalmayacağını da tahmin etmek zor değil. Sanırım şubat ayının kahramanı Bay Dubois'ten hayat ve aşk adına öğrendiklerim ömrümün sonuna dek aklımdan çıkmayacak.









İlk kitaba göre oldukça sönük kaldığını söyleyerek başlayabilirim.Alec karakterini başından sevmedim, Wes'ten sonra hiç sarmadı beni.Aslında karakter olarak başka bir kitapta ilginç olabilirdi, başka tür bir kitapta.Mia sorunlu olabilir, Alec Mia için fazla romantikti, Mia öyle bir kadın değil.5 puan verdim, 4 puan hakkıydı ama kötü olduğundan değil bu seriye verilebilecek maksimum puan 6 olduğundan.


İlgili resim


Takvim Kızı1 Milyon’dan fazla adetle satış rekorları kıran, listeleri altüst eden ve hakları 30 farklı ülkeye satılan… New York Times Çoksatanlar Listesi’nin 1 numarası… Audrey Carlan’ın dünya çapında ses getiren TAKVİM KIZI Arkadya Bitter farkıyla sizlerle. Takvimlerinizi hazırlayın! Her aya farklı bir kitap, her ay farklı bir macera. Bir nişanlı! Bu kez kas yığını bir İtalyan’ın ‘sahte nişanlısı’ olmak üzere Chicago’ya gidiyorum! Aslında durup düşününce neden geniş omuzlu, boksör ve aynı zamanda bir hayli zengin bir restoranlar zincirinin sahibi ‘sahte’ bir nişanlıya ihtiyacı olsun ki diye düşünmeden edemiyorum. Ancak bana düşünmem için para ödemiyorlar, değil mi? Antony yani Tony Fasano’yu gördüğüm ilk anda da tüm bu düşünceler aklımdan uçup gitti bile zaten! Adam kesinlikle yirmi dört yıllık hayatımda gördüğüm en eşsiz şeydi. Sonrasında olanlarsa neredeyse aklımı kaçırmama neden olacaktı. Size şu kadarını söyleyeyim, artık bu fazla iri, fazla zengin ve fazla yakışıklı adamın neden bana, yani ‘sahte bir nişanlıya’ ihtiyacı olduğunu çok iyi biliyorum…


İlk iki kitaba göre kesinlikle daha iyiydi.Karakterleri olsun, konusu olsun insana bir şeyler katacak ve insanı duygulanıracak cinstendi.Yazarın nasıl yazması gerektiğini bulmuş olduğunu düşünüyorum, bu kitap Mia değil diğer karakterler üzerindeydi, kitabı farklı ve güzel yapan da bu.

guys tumblr gifs ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...