Eylül 01, 2016

Cem Adrian Uygulaması

Merhabalar ^^ Bugün sizlere beni çok heyecanlandıran bir haberle geldim.


İki şahane insan, mum ışığı, canlı sesleri ve siz... Cem Adrian'ın uygulamasına hoşgeldiniz! En uzun süreli arkadaşlıklarımdan biri Cem Adrian'ladır herhalde.Lise hayatımın çoğu anısı onun şarkılarında saklı diyebilirim.


"Cem Adrian" uygulaması İzlesene üzerinden oluşturulmuş bir uygulama.Oldukça yeni, ios ve android'de var.Üç bölümden oluşan uygulamada Cem Adrian'ın birçok şarkısı ve klibi mevcut.Aynı zamanda Cem Adrian canlı yayınlar yapıyor.

cem adrian uygulaması ile ilgili görsel sonucu
alıntı.


İlk bölüm "Anasayfa" videolar var.İkinci bölüm "Cem Adrian'ın Günlüğü" burada Cem Adrian'ın kendi paylaşımları var ve "Duvar" bu kısım da biz fanlar için.


cem adrian uygulaması ile ilgili görsel sonucu
alıntı.
Bence harika olacak, sevgili "Kayıp"lar.





5 yorum:

  1. blog keşif etkinliğinden sizi takipteyim bana da beklerim
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Harika bir haber olmuş bu, teşekkür ederiz! :) Güzellik ve kitap ağırlıklı kişisel blog sayfam var bir göz atarsanız çok mutlu olurum, sizi takip ettim :)

    aysenurtuter.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Harika bir haber olmuş bu, teşekkür ederiz! :) Güzellik ve kitap ağırlıklı kişisel blog sayfam var bir göz atarsanız çok mutlu olurum, sizi takip ettim :)

    aysenurtuter.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. blog keşif etkinliğinden sizi takip ediyorum ben de bloğuma beklerim
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Kitap bloğuma sizi de bekliyorum :) elifinkutuphanesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...