Eylül 13, 2016

Bloglar Hakkında Bir Sohbet Yazısı

Merhabalar! Art arda yazıyorum bugünlerde, üç ay bloguna uğramayan Şule'den beklenmedik hareketler değil mi? Özür dilerim dostlarım.Bu yazımda sizinle sohbet edeceğiz.


Blogumu açalı bir sene oldu yaklaşık ve bu bir sene bana çok şey kattı diyebilirim.Blogu açtığımda ilk fark ettiğim şey amatörlükten hiç hoşlanmadığımdı ve bir süre tema işleriyle çok uğraştım ve kendimce bir başarı elde ettiğime inanıyorum :') Şu an kullandığım tema uyarlama, zamanım yok baştan tasarlayacak ama temayla uğraşacak olsam bir şeyler ortaya koyabileceğimi biliyorum.Mükemmel değil hatta belki ortalamanın altında olabilir ama tema tasarımı benim ilgimin olduğu bir uğraş ve üniversitede web tasarım kursuna gitmeyi düşünüyorum :)

İkinci nokta okumak ve yazmak.Okumak konusunda nankör davranıyorum son bir yıldır.Dersleri bahane edip okumadım affedin beni ey kitaplar! Bu sene ise son sınıfım, hiç umudum yok size döneceğime dair.Yalnız şunu söyleyebilirim kendimi değiştirdim okuma zevklerim konusunda.Lise ikideyken o kadar fantastik, distopya vb türde kitap okudum ki hevesimi aldığımı fark ettim.Hazirandan itibaren Sait Faik, Oğuz Atay gibi yazarlara yönelmeyi düşünüyorum, bakalım.

Yazmak ayrı bir mesele.Sadece yazmak demek yanlış olur, bir şeyler üretmek.Burada olmadığım zamanlarda, özellikle yaz döneminde, Tumblr'da takıldım.Bununla alakalı yazı yazacağım muhtemelen ama bu yazıda bahsetmemek olmaz.Tumblr, Blogger'a göre daha basit bir kullanıma ve yapıya sahip, sürekli özgün içerik üretmekten ziyade kendini bulduğun paylaşımları "tekrar blogla" özelliği sayesinde çok kolay paylaşabildiğimiz bir site.Diyeceğim çok şey var ama diğer yazıma artık.Bu yazıda Tumblr hakkında değinmek istediğim nokta yaratıcılık ve özgün içerik.Site genel olarak tekrar bloglamak üzerine kurulu gibi görünse de içinden gelenleri ve ürettiği içerikleri Tumblr üzerinden paylaşan çok güzel insanlar var.

Her insanın içinde az biraz sanatçı ruhu olduğuna inanıyorum, blog işi de biz yazmayı sevenler için :) İçini yazarak dökenler ve hayatını insanlarla paylaşmaktan hoşlananlar.Ben kitap yorumlayarak başladığım bu serüvene kişiliğimi katarak ilerlemeyi düşünüyorum.Ben sadece kitap okuyan bir insan değilim, en basitinden şarkı dinlerim, animasyon izlerim en önemlisi konuşurum.Kendi yolumu bulacağım dostlarım...

Her cuma yazı yazmayı planlıyorum, söz veremiyorum okul dönemi kendimi neyin içinde bulacağıma dair en ufak bir fikrim yok.Tıp istiyorum ve hayallere ulaşmanın tek yolunun çabalamak olduğunun farkındayım.Varsın buradan da fedakarlık yapalım mühim olan "yaşayabilmek".

Çok şey var anlatacak, zaman dar.
Görüşmek üzere...

6 yorum:

  1. Dilerim her şey gönlünce olur eeh bizde bekleriz anlatacaklarını :) iyi bayramlar:) ...

    YanıtlaSil
  2. Bende tumblr'ın daha basit ve daha hızlı paylaşım yapılabildiğini düşünüyorum. Blog biraz daha uğraştırır fakat buranın ortamını orada yakalayabilir misin orası tartışılır :)

    Şu web tasarım kursu cidden gerekli. Bende kendime bakıyorum inşallah bulurum. Böyle yazılar yazmaya devam et bence de hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :) Buranın ortamı yakalanmaz katılıyorum *-*

      Sil
  3. Şimdi de pek bir bilgim olmasa da blog yazmaya ilk başladığım günleri hatırlıyorum da. Aman aman yani -,- Dilerim her şey gönlünce olur. Merak ettiğim bir şey var. Senin okuduğun bölüm ne? (Sayısal, dil, eşit ağırlık, sözel veya meslek lisesi bölümleri falan)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...