Ağustos 24, 2015

Seni Seviyorum Rumeysa!

Selam millet! Bu yazı biraz kişiseldir, haberiniz ola!


Sevgili Rumi,

   Muhtemelen blog açtığımı yeni öğreniyorsun.Beni bu konuda yüreklendiren insan sensin! Hatırlar mısın pembe bir defterim vardı da yorumlarımı okuyup güzel yazıyorsun, blog açsan ben okurum demiştin.Açtım! Hatta bugün on bin tıklanmaya ulaştım.Sen o gün o cümleyi kurmasaydın, bugün yapmaktan çok keyif aldığım bloggerlıktan mahrum kalacaktım.
   
  Peki bu ne blogu? Kitap! Benki kitap okumaya kim alıştırdı? Sen! Daemon'la tanıştım ben senin sayende :') Var mı ötesi?

 

Birlikte geçirdiğimiz onca gün, dersler, mesajlar, konuşmalar ... 
Dostluklar...
Dedikodular...



Hayallerimiz...
Öğrenci evimiz...


Seni seviyorum, daima dostum kalacaksın :')
Ve son olarak...
Elimde gelse o illet hastalığı kafandan söker alırdım ama maalesef böyle bir yeteneğim yok.O nedenle seni mutlu edeceğine inandığım bir işe kalkıştım :D



   Tanıdın mı onu? Küller desem? Gölgeler desem? Tom desem?
   Seni çooook seviyorum *-*
   Kendine iyi bak, yaşanacak hayallerimiz var.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...