Ağustos 29, 2015

Şablon Tasarım Çekilişi Var!

Merhaba!
Bir şablon çekilişi ile karşınızdayım :)
Çekilisi Sablonu 1

Arkadaşlar bir süredir üzerinde çalıştığım bir şablon var, nihayet bitirdim.
Şablonu çekilişte bir kişiye hediye etmeyi düşünüyorum :) - Katılım sayısına bağlı olarak sayı artabilir. -
Buyrun bakın; yalnız aşırı pembe var haberiniz ola: http://denemedenemefusya.blogspot.com.tr/
Blogta kişiye bağlı olarak her şey değişebilir.Kazananın istediği gibi olacak renkler, resimler vs.
Neler değişecek? (Tamamen İsteğe Bağlı)
*Header
*Slayt
*Arkaplan
*Menü
*Yazı başlığı stili (Baştaki Resim ve Renk)
*Sosyal medya iconları
*Sidebar başlıkları
*Blogun bütün yazı tipleri
*Yukarı çık resmi
*Arama kutusu resmi
*Kesikli yerler düz çizgi olabilir farklı düzeltmeler yapılabilir.
*İmleç
*Müzikçalar eklenebilir.
...
Kazanan kişi eğer isterse Düşesin Günlüğü'nde olduğu gibi hazır tema da uyarlayabilirim.
Katılmak için:
1) Blogumu GFC üzerinden takibe almanız
2) Beni Google+ üzerinden takibe almanız
Bunlar ana şartlardı.Ek haklar ise:
*Çekilişi blogunuzda duyurmak +2 hak
*Facebook veya Twitter'da paylaşmak ,her biri için, +2 hak (Aşağıda paylaşım butonları var)

Çekiliş 15 Eylül'de kapanacak.Katılım az olsa, hatta bir kişi bile olsa yapacağım.

Görüşmek üzere!

4 yorum:

  1. Cok guzel tasarimlar yapiyorsun katildim 😊

    YanıtlaSil
  2. Blogunu GFC üzerinden takip ettim. Ecem Hacer adıyla. Google+ dan takip ettim Ecem Hacer adıyla. ecemhacerr@gmail.com 😊 Facebook ve twitter da paylaştım.

    Facebook linki; https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=903670626392812&id=100002496488724&ref=bookmarks

    Twitter linki; https://twitter.com/ozgurkitaplarr/status/637922543031164928

    YanıtlaSil
  3. Merhabaa, ilk öncelikle tasarımların çok güzel. Blogunu GFC üzeründen takip ettim. Hesabını da google+ 'dan takip ettim ayrıca blogumda da çekiliş yaptığının bir duyurusunu yaptım link: http://okurdaokur.blogspot.com.tr/2015/08/sablon-tasarm.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...