Ağustos 27, 2015

Aşka Var Mısın - Natasha Boyd | Yorum

Selam millet!
Yine eskilerden bir kitap yorumu ile karşınızdayım! Düzenleme yapmıyorum, ne yazdıysam o zamanlar artık :D




  "Eğer geleceğimde olacağını bilseydim, tamamen farklı bir yaşam seçerdim." ?

...kokusunu derin derin içime çektim. Sonra ağzımı kulağına yaklaştırdım. "Eğer farklı bir yaşam seçseydin, beni hiçbir zaman bulamazdın."

Sorumlulukları ve kendine olan güvensizliğiyle boğuşan, güneyli bir genç kız... ?Her şeyini kaybedebileceği son skandalından kaçan, Hollywood'un en gözde megastarı...?Onları sonsuza dek değiştirecek, tesadüfi bir karşılaşma, imkânsız bir birliktelik ve masalsı bir aşk hikâyesi...
(Tanıtım Bülteninden)





Aşka Var Mısın ’ı okudum , tam üç gün sürdü okumam :D Pek sarmadı. Aynı şekilde yorum yapmak da pek içimden gelmedi. Ta ki evden çıkana kadar :D Bir iş için dışarı çıkmıştım , yağmur başladı. Gerçekten yarım saat kadar yağmurda yürümek zorunda kaldım ve Jack Eversea’yi  anlamış oldum ;) O da aşkı için , aşkından vazgeçmemek için yağmurda koşmuş , gücü tükenince yürümek zorunda kalmıştı. Nereden nereye geldim , ortasından başladım anlatmaya :D
Aşka Var Mısın bence young adult idi.
Ana karakterimiz Kari Ann , küçük bir kasabada yaşayan , kendi halinde bir kız.20’li yaşlarında.Ailesi abisinden ibaret , o da başka bir yerde üniversite okuyor.Kari Ann ise tek başına , görkemli bir eski zaman evinde yaşıyor ve bu evin restorasyonuyla uğraşıyor.
Kari Ann aynı zamanda bir barda garsonluk yapıyor akşamları.Bir akşam , bara gizemli bir adam geliyor ve bam!
Daha  açık anlatacak olursak , bir akşam bara bir adam gelir.Kapüşon takmıştır , yüzü görünmez.Bazı rastlantılar sonucunda , ve derin bir güven sayesinde , o gelen adamın ünlü bir oyun olan Jack Eversea olduğu ortaya  çıkar :p
Önce Kari Ann biraz çekinir , uzak durmaya çalışır.Jack onu bırakmaz , evini restore etmesine yardım eder.Sonuçta koskoca Jack Eversea yani :D Aşık olur kızımız.
Birlikte çok güzel zaman geçirirler.Yüzerler , konu çekerler , pikniğe giderler ve aşka düşerler.
Kari Ann aşka varım demiştir ama bu adam sıradan bir adam değil ki koskoca Jack Eversea (Avantaj – dezavantaj gibi oldu :D Aynı  sözcüklerden iki ayrı durum :D )
OIaylar , olaylar.Gerisini siz okuyun. ;)))
Bu arada Yabancı Yayınevi’nden çıkma diyince , önceki iki yazımı da okuduysanız , ayracını merak etmişsinizdir :D Ayracının üzerinde kaplumbağa var , çok tatlı bir şey J Bu kaplumbağa meselesine sonlara doğru dikkat edin.Aynı zamanda bir sosyal sorumluluk söz konusuydu.Kasaba halkı tarafından kaplumbağalara özel bir duyarlılık vardı.Daha sonra bu konuya değineceğim fakat şimdiden yazarı tebrik ediyorum J
Aşka Var mısın , pek akmadı çünkü çok fazla olay yoktu.Aşık oldular , başlarına bir şeyler geldi ve bitti.Beni zorladı okurken  ama tekrar bakınca iyi bir kitaptı.Dengeliydi en azından.Ne fazla şehvet vardı ne de fazla kötü olaylar.Bazı kitaplarda kahramanların başına gelmeyen bir şey kalmaz ya bu kitap öyle değildi.
Genel olarak konuya bakarsak , bir ünlü ve sıradan bir kız.Bu tazr okuduğum üçüncü kitap ve hepsi birbirinden farklı.İçlerinde en yumuşak olanı buydu o da şundan kaynaklanıyor diğer ikisindeki ünlüler rockçıydı :D Size bir ipucu vereyim bir tanesi … Aşkın Müziği! Bir başka Yabancı kitabı.Onu da yorumlayacağım :D
Peki Jack ‘i bir sanatçı olarak normal bir karakterden ayıran özellikler nelerdi ?
1)     Öncelikle kibardı.Bazı özel anlar dışında ağzı bozulmadı.
2)     Kızlar konusunda deneyimliydi ;)
3)     Bu maddeyi okuduğunuzda bana çok sığ birisin diyebilirsiniz ama saplık olsun :D Kasları çok güzeldi :D Bayıldım bayıldım.Ayrıca sanatından ayrı olarak bir gamzesi vardı ki evlere şenlik :D Tam bir kraterdi :D
Bu arada  Jack ‘in yaşadıkları hiç hoş değilmiş :/  Okuyunca siz de üzüleceksiniz.Her iki karakterin de geçmişi acılarla doluydu.
Bu arada Kari Ann ve Jess’in arkadaşlığına da bayıldım.Çok iyi arkadaşlardı :’) Jess ne olursa olsun yanındaydı.Birazcık kıskandım.Keşke hepimizin öyle bir dostu olsa.
Jack , Karie Ann ‘in olsun , Vern de benim olsun :D Kitabın bir yerinde , sadece bir yerinde ,bahsedilen bu karaktere bayıldım ben :D Çok yakışıklıydı ! Okuyun ve siz de Vern hakkındaki yorumunuzu yazın :3
Yorum yazmaya başlarken aklımda pek bir şey yoktu , yazdıkça açıldım.Beynimi seveyim :D
İkinci kitap bir an önce çıkmalı çünkü çok ters bir yerde bitti !
Eğlenceli bir kitaptı.

Puanım : 4/5 


DR/Kitapyurdu/İlknokta/OkuOku

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...