Haziran 21, 2015

Yeni Okuma Hedefleri + Alışveriş

Tekrar merhaba!
Yazacak çok şeyim olduğunu söylemiştim ve geldim.
Bu yazım "Reading Challenges" hakkında.
Kristal Kitap'ınkine başlamıştım ama sonra bende bir okuyamama problemi patlak verdi ve bıraktım.
Şimdi "Yaz Okuma Şenliği" başlamış onu deneyeceğim.



Önce Kristal Kitap :


10 tane filan okudum :/

Divider

İkinci "Yaz Okuma Şenliği"
http://pinucciasbooks.blogspot.com.tr/2015/06/yaz-okuma-senligi-2015.html
Hep gözüme çarpardı bir türlü başlayamazdım.
Artık ben de varım :D
Divider

Üçüncü İngilizce , çevirip çevirip okuyacağız artık :D
And this is YA Reading Bingo 2014

Divider

Kristal Kitap - 52 kitap.
Okuma Şenliği - 32 kitap.
Bingo - 25 kitap.
Toplamda 109 kitap benim yaz hedefim :)
Yetiştirirsem şunu da yapmak istiyorum :

@Lisa Phillips-Barton Phillips-Barton Phillips-Barton Young , lets play!
Bakalım :D
Şimdi gelelim kitap alışverişime :)
Ödünç kitaplarım var!
Yeni kitaplar buldum , belki okurum diye :/
Bakalım :3


   

    

      


   

İşte bu kadar son model kitaplarımız ^^
Umarım eski formuma dönerim :)
Görüşmek üzere.

16 yorum:

  1. ayy ne kadar güzel gözüküyorlarr <33 bu kitapların görüntüsünü bişeye değişmem ;) keyifli okumalar tabiki okuduktan sonra yorumlarsan çok iyi olur. çünkü arada benimde almayı düşündüğüm kitaplar var merakla bekliyorumm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumlamayı merakla bekliyorum :)
      Teşekkür ederiz ^^

      Sil
  2. Bir Artı Bir ne durumda? :D

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,blogunuzu etkinlik sayesinde keşfettim.Bana da beklerim

    http://pembelimakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. 109 kitap ne kadar da çok :o hayatım boyunca o kadar kitabım olamaz herhalde ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kütüphaneden ve arkadaşlardan alıyorum ben de yoksa nereden alayım o kadar :D

      Sil
    2. Kütüphaneden ve arkadaşlardan alıyorum ben de yoksa nereden alayım o kadar :D

      Sil
  5. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim. Sevgiler...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmiştim sanki Necla Hanım ama bir bakayım :)
      Hoşgeldiniz :)

      Sil
  6. Merhaba blog etkinliği sayesinde blogunuzu keşfettim takipteyim banada beklerim :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Nil Hanım :) Mutlaka geleceğim :)

      Sil
  7. Ben bir tek yaz okuma şenliğine katıldım. Onda bile çok kitap okuyabileceğimi düşünmüyorum. Bu yüzden sizi taktir ettim. İyi okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaşım , öncelikle hoşgeldiniz :) Öğrenci olunca yazın işimiz olmuyor , ben de elimden geldiğince kitap okuyorum :)
      İnşallah tamamlarım , size de bol şans dilerim :)

      Sil
  8. Kitaplar bir araya gelince çok güzel görüntüler çıkıyor ortaya, bu ara lazım daha bir kitap okumak^^ bize de beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...