Haziran 17, 2015

Renkli Bilgisayar #1

Selam millet !
Nasılsınız ? Bu aralar ciddi bir okuyamama problemim var.Biraz da ailevi problem var o yüzden hep bilgisayardayım.Böyle olunca da yeni şeyler keşfediyorum :3 Bunları sizlerle de paylaşacağım.
İlk konumuz : Chrome Güzelleştirme.


Çok güzel bir şey keşfettim.Chrome'u desenli yapabiliyoruz 


Bakın :


Farklı türleri de var.
Nasıl yapıldığını anlatayım , siz de yaparsanız.
Öncelikle Chrome ayarlarını açıyoruz ve sayfanın ortasında şuna tıklıyoruz :


Buradan tema al diyoruz karşımıza şu sayfa çıkıyor

:


Çıkan sayfadan beğendiğimizi seçiyoruz.



Ve yükle diyoruz işte bu kadar!
Artık bir temanız var !




14 yorum:

  1. ben de çiçekli böcekli yaptım :D

    YanıtlaSil
  2. Aynı dertten bende muzdaribim bu aralar. Elime alıp alıp bırakıyorum kitapları, umarım en kısa zamanda normale döneriz. Google temaları çok hoş değilmi? Aklıma estikçe değiştirir dururum bende.^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ya :/ Çok üzülüyorum :/

      Sil
  3. Çiçekli yaptım çok da güzel oldu :) Çok teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
  4. Ben biliyordum ama seninki ayrı bir tatlı olmuş ^^

    YanıtlaSil
  5. bende burdayım ve verdiğiniz bilgilere bayıldım .... iyiki beni keşfetmişsiniz yoksa ben sizi nasıl bulacaktım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Mozilla Firefox kullandığım için yıllardır bunun çok daha renkli versiyonlarını deneyebiliyorum. Chrome dışında bir şeyler denemek isteyenlere Mozilla Firefox'u öneririm.

    https://www.mozilla.org/tr/firefox/new/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...