Haziran 13, 2015

Müzik Kutusu #2

Selam millet!
Size çok güzel şarkılar getirdim :)
Üstten müziği kapatın ve bunların tadını çıkarmaya başlayın ;)






1- Bridgit Mendler - Hurricane
Bu aralar taktığım sanatçılardan bir tanesinin güzide şarkısı :D Özellikle remix'i müthiş!


2- 2 Chainz, Wiz Khalifa - We Own It (Fast & Furious)
Benim izlemediğim bir film serisinin efsane şarkısı.Anlamı da en az şarkı kadar güzel.Mutlaka dinleyin :)


3- Mabel Matiz - Kerem Gibi
Mabel Matiz'i severim ve bu şarkısının ben de yeri ayrı.Bir bu , bir de Alaimisema çok iyiler.



4-  Lana Del Rey - Young And Beautiful
The Great Gatsby'de kullanılmış , Lana'nın sesiyle birebir uyuşan bir şarkı.


5- Lana Del Rey - Dark Paradise
Tekrar Lana.Yine sesiyle çok uyumlu bir şarkı.
Bu kadının sesi uyuşturucu gibi O.o


Bugünlük bu kadar , görüşmek üzere!

3 yorum:

  1. Huricane i ezberledim o derece ,^^

    YanıtlaSil
  2. Bende yeni şarkılar arıyordum çok iyi oldu. :D

    YanıtlaSil
  3. fast and furious 'da çalan yine wiz khalifa'nın şarkısı olan see you again'de muhteşemm ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...