Haziran 04, 2015

#Mimlendim!

Selam millet! Bugün hiç keyfim yok gerçekten o yüzden eğlenceli bir şeyler yapmak istedim ve mim yapmakta karar kıldım.
Ebru'nun Kitaplığı'nda bir mimde etiketlendim.Hemen yapıyorum *-*
Ebru'nun cevapları için TIK.
Alakasız olabilir ama çok hoş değil mi ^_^


1- Klişe bir soruyla başlayalım: Film mi kitap mı?
Türüne göre değişir.Fantastik kitap , bilim kurgu film.


2- Ne tür kitapları tercih edersin?
Young Adult favorim , dram da severim ve paranormal de :D


3- Bir yazar olsaydın kim olmak isterdin?
John Green tabi ki.Adam favori yazarlarımdan.

4- Bir kitap yazmaya karar versen aklına gelen ilk konu hangi türe girerdi?
Dram olurdu herhalde.Psikolojik bir şeyler yazardım :D


5- Çok başarılı bir kitap yazdın. Film mi yoksa dizi mi olmasını isterdin ya da kitap olarak kalmasını mı tercih ederdin?
Film olsun efsane olsun.Hem dizide senaryo çok değişiyor -.-

6- Issız bir adada yanına yol arkadaşı olarak seçeceğin kitap karakteri kim olurdu?
Çok zor bir soru.Kanbağı serisi Adrian ve Syndey :)

7- Hayatın boyunca sadece tek bir yazarın kitaplarını okuma şansın olsa bu kim olurdu?
Tess Gerritsen veya Jennifer Armentrout.İkisi de olur ;)


8- İki yazar beraber bir kitap yazsa harika olurdu dediğin iki yazar düşün. Kim onlar?
Becca Fitzpatrick ve Jennifer Armentrout sanırım :D

9- Sonunu değiştirmeyi en çok istediğin kitap hangisi?
Labirent'in final kitabı çok saçma bitti.Sen Benim Diğer Yarımsın basitti.
İkisi olsun mümkünse...


10- Önermekten sıkılmadığın, "Dünya okusun!" dediğin bir kitap sorsam?
Daha öyle bir kitaba rastlamadım.

11- Eyvah! Bir kitabın içine hapsoldun, hem de ana karakter olarak! Hangi kitap olsa "Beni burada bırakın." derdin?
LUX serisi veya Kanbağı serisi :3


Bence güzeldi ben çok eğlendim yaparken :D
Ebru'ya teşekkür ediyorum.
Ben de Fangirl'ün Güncesi ve Simsiyah Kitap'ı mimliyorum *-*
Kendinize iyi bakın!

4 yorum:

  1. Eğlenmene çok sevindim. Ben de cevaplarını okurken eğlendim. Katıldığın için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  2. http://tatlikitapcanavari.blogspot.com.tr/2015/05/bana-dar-mimtag.html Mimlendin !

    YanıtlaSil
  3. Vay canına çok eğlenceli gibi. Hemen yapacağım. Çok teşekkür ederim balım :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek , yapınca link atmayı unutma ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...