Haziran 12, 2015

Mim + Durum Güncellemesi

Merhaba arkadaşlar!
Ne zamandır istediğim bir mimi yapacağım :3 Çok güzel mim , teşekkürler 1KitapMeselesi :)
Bir de durum güncellemesi var , biraz silkelendim sanırım ;)
Başlayalım o zaman !





  Bir önceki yazımda , yazın ilerleyişinin bende yarattığı hayal kırıklığından söz etmiştim.Çok ilerleme olmamıştı aslında ama bugün kendimi daha güçlü hissediyorum :D Hemen durum güncellemesi yapayım dedim o yüzden.Kitaplar / diziler vs.

 

  Pretty Little Liars'a başlamıştım az önce izleyeceğim dizileri kesin olarak belirledim.


Orjinal Boyut
Orjinal Boyut

The Originals'ın bölümleri ortalama 45 dakika ve şu an 44 bölümü var.Öneren çok , en başta kuzenim. Mutlaka izleyeceğim.

Orjinal Boyut
Orjinal Boyut

Teen Wolf , ortalama 40 dakikadan 61 bölümlük bir dizi , izliyorum ^^


Orjinal Boyut



Orjinal Boyut
Efsane dizi.Kitap aralarında izlerim ben bunu :D İlk dakikalardan güldürdü.
Orjinal Boyut
Orjinal Boyut
Açıklamaya gerek var mı ? *Şu an Lucy Hale'in şarkısı çalıyor.Tesadüf? *
Orjinal BoyutOrjinal Boyut
Bu diziyi de kuzenim önerdi , Allah'ım *-* 20 dakikalık , kitap arası olacak yine :D


Diziler bu kadar , filmleri de başka zaman paylaşırım , gelelim mime ;)



1. Bütün kitaplarından kurtulman gerekiyor. Sadece belirli türlerden (Fantastik, Kurgu olmayan ve senin seçtiğin bir tür) birer tane kitap kalabilir. Hangi kitaplar kalırdı?
Çok zor bir soru.İlk sorudan zorlanıyorum , ne güzel .s Distopya olurdu ama , eminim.



2. Kitapçıdasın ve senden küçük birinin annesine okumayı sevmediğini söylediğini duyuyorsun. Ama annesi onun bir kitap alması konusunda ısrar ediyor. Yanlarına gidiyorsun ve okumayı fazla sevmeyenler için uygun olduğunu düşündüğün bir kitabı öneriyorsun. Bu hangi kitap?

Yaşına bağlı olarak ben 12 yaşında olduğunu farz ediyorum.Şu kitabı önerirdim , benim o yaşlarda favorimdi :'') Anılarım canlandı.


3. Kendini iyi hissetmiyorsun ve toparlanmaya ihtiyacın var. İyi bir ruh hâline girmek için hangi kitabı okursun?
Beni Seç serisinin son kitabı Sonsuza Dek olurdu.



4. Küçüklüğüne zaman yolculuğu yapıyorsun. O zamanki hangi kitaba kendini kaptırırdın?
Tıpatıp Lucy! Yukarıdaki kitabın serisi ^^



5. Arkadaşın sana 4 günlük bir tatil sürprizi yapıyor ve bavul hazırlaman için sadece 1 saatin var. Yolda okumak için hangi kitabı alırdın?
Lux Serisi olurdu :')



6. Evin soyuldu! Endişelenme, her şey yerinde ancak kitaplığın yağmalanmış. En çok hangi kitabının güvende olmasını isterdin?
Hangi kitap kalırsa kalsın aynı acıyı çekeceğim -_-

7. Arkadaşın kitabını ödünç alıyor ve berbat bir hâlde geri getiriyor. Hangisini yapardın? a) Fark etmemiş gibi davranırdın. b) Aynısından sana almasını isterdin. c) Gizlice onun bir kitabına da aynısını yapardın.
B'yi yapmam , A da olmaz o yüzden C.

Kimleri mimliyorum ?
Cevaplarınızı merak ediyorum , görüşmek üzere :D






8 yorum:

  1. Bu tag çok zor...... Ama yapacağım. Teşekkürler :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linki atarsın bakalım blogtwins'im nasıl yapacak :D

      Sil
  2. Dizilerinin hepsini izliyorum... Hepsi de ayrı güzeldir. ^^ Etiket için tekrar teşekkür ederim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yetiştiriyorsun ya :D Ben PLL yüzünden diğerlerine başlayamadım bile :D

      Sil
  3. bende Skins ve The Originals'a başlamayı planlıyordum tesadüfe bak. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel konuşuruz başladığımızda :D

      Sil
  4. Diziler muhteşem yorumlarını bekliyorum ;) Yalnız küçük bir önerim var bence The Originals'a başlamadan önce The Vampire Diaries'i 3-4 sezonuna kadar izle çünkü TO, TWD'nin spin off dizisi.. Etiket için teşekkür ettiiiimm ilk mim'im bu biraz da geç gördüm ama hemen cevaplıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , birkaç kişi daha dedi zaten onu da istiyorum , bakalım :) Dört gözle bekliyorum mimi *-*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...