Mayıs 15, 2015

#Tag's

Selam !

Blogu yeni açtım , tasarımı yok :D
Blogun varlığından tek haberdar olan insan benim.

Ne güzel!


Eğer sıkılıp bırakmazsam ileride dalga geçecek post'lara ihtiyacım var :D

Gerçekten saçmalamayı bırakıyorum -,-

Başlamak için ideal olan her ne kadar kitap yorumu da olsa ben tag'le başlayacağım.

Favori blogger'ım Jane Wampirob'un yapmak isteyen blogger'lar yapsın çağrısına uyarak yapıyorum.

Teşekkür ederim , Jane.

 Would You Rather Book Tag ?

Kimin fikriyse tebrik ediyorum ve başlıyorum :)

1-Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?

Seriler daha iyi geliyor bana.Tek kitap okumak çoğu zaman daha güzel ama beğendiğim kitapların çoğu bir serinin üyesi.

2-Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?

Bu soruya kadın der geçerim de bir de John Green var.Dan Brown var.Zülfü Livaneli var.Maalesef seçim yapamam.

3-Kitapçıya gidip kitap almak mı, internet üzerinden kitap almak mı?

Fiyatlara bağlı ve kitap çeşitliliğine.Yaşadığım yerde aradığım kitapları bulmak zor.Bulsam bile fahiş fiyatlarla alırım.Bu yüzden internet diyorum.

4-Film olan kitaplar mı yoksa dizi olan kitaplar mı?

Film ve dizilerle pek aram yok ama sevdiğim bir seri çekilecek olsa film olsun isterim.Dizilerin fanı çok oluyor , olmasın -,-

5-Günde 5 sayfa okumak mı haftada 5 kitap mı?

Bu da soru mu? Günde beş sayfa (!)

6-Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak ?

5.soruyla aynı cevabı veriyorum : Bu da soru mu? Tabi ki yazarlık.

7-En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?

Bugüne kadar okuyup beğendiğim kitapları en fazla bir kez tekrarlamışımdır.Gerek yok , her gün yenilenmek gerek.

8-Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?

Herkes okusun diye kütüphaneci olmak.Çok iyilik meleği gibi oldu ama gerçekten.Şahsen kitap satıcılarını pek sevmiyorum.

9-Favori türünüzden kitap okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı?

İşte bu kaliteli soru.Şöyle bir gerçek var ki yılın başından beri tarihi aşk türüne girmek istiyorum ama bir türlü başaramadım :/ Her tür okumak!

-Resim yeni şeyler denemek hakkında B|-

10-Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı sadece e-book okumak mı?

Bu soruya da istenilen şekilde bir sınırlama getirerek cevap veremeyeceğim.Her ikisi de olur ama ağırlıklı olarak fiziksel kopya.

Bitti.

Kendimi tebrik ediyorum.

Beni de aranıza alın sevgili Blogger kardeşlerim *-*

4 yorum:

  1. Çok güzel bir blog olmuş karşim tebrikler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol canım :)
      Yazılarını bekliyorum :3

      Sil
  2. Hoşgeldin. ^^ Çok şirin bir blogun var. Umarım kalıcı olursun ve seni daha fazla okuma şansımız olur. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...