Mayıs 18, 2015

Müzik Kutusu ♫

Herkese selam!
Sendromsuz bir pazartesi!
Okul yok bugün!




Okul olmayınca Youtube , Facebook , Tumblr ve çeşitli siteler...
Bugün konumuz : Müzik.
Olmazsa olmaz'ım Türkçe Rock 
Birkaç paylaşım yapayım siz de sevin.
1-Nükleer Başlıklı Kız - Pişman Değilim
"Pişman değilim.Anıları bin parçaya böldüm gizlice.Güçsüz değilim , yüzümü gözyaşımla yıkasam da her gece."
Şarkıya az önce rast geldim ve tekrar tekrar dinleyeceğim.Sözleri çok güzelmiş.
Nükleer Başlıklı Kız pek dinlemezdim ama bundan sonra dinlerim herhalde.


2- Pera - Sensiz Ben
"Kuşları anladım da seni kanatların yok , nasıl uçtun da gittin?"

Pera en sevdiğim gruplardan bir tanesi.
Ben bu şarkıyla keşfedip vurulmuştum resmen.
Bu tarz seviyorsanız dinleyin derim.
3- Toygar Işıklı - Bırak Sende Kaybolayım
"Her sabah yanında uyansam?"
Bu rock değil aslında ama güzel bir şarkı eklemesem olmazdı.
*Diziyi de hiç izlemedim ya neyse :D
Çok romantik bir şarkı bence , dinleyin 
Neyse.

Şimdilik bu kadar.
Mutlu haftalar.(Ne kadar mümkün olabilirse!)
Ben de biraz kitap okumaya çalışayım.
Hadi görüşürüz !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...