Mayıs 23, 2015

İlk Mim !

Selam millet!
Şu an inanılmaz mutluyum çünkü ilk kez mimlendim!
Sevgili Gurakawa Yuu beni mimlemiş.Ona buradan çooook teşekkür ediyor , sevgilerimi sunuyorum  
Konumuz "Küçükken..." . Küçükken şunu yapardım bunu yapardım şeklinde.Beni zorlar mı bilmiyorum ama ne olursa olsun , saatlerce de uğraşsam yazacağım :D
Haydi başlayalım!




"Küçükken masal okumayı hiç sevmezdim."Küçükken masal okumayı hiç mi hiç sevmezdim.Bu yüzden üç dört yıl kadar hiç kitap okumadım hatta :D Allah affetsin.Ne zaman gerçek hayat hikayelerine geçtik (Kemalletin Tuğcu'ya saygılar) o zaman okumaya başladım.
"Küçükken lisede herkesin birbiriyle sevgili olduğunu sanırdım." Gerçekten böyle düşünüyordum.Herkesin sevgilisi , arkadaş grubu var , herkes Kolera filan dinliyor sanırdım.Çevremde rap dinleyen yok , öbür konuda da yorum yok , siz anlayın :D

"Küçükken büyükler istedikleri kadar ağırlığı kaldırabilir , canları yanmaz sanırdım." Bu teorimin doğru olmadığını fark etmem on iki - on üç yaşında market poşetlerini taşırken parmak boğumlarımın kıpkırmızı olmasına rastlar.
"Küçükken delicesine telefon isterdim." Alınca geçti.Telefon sahibi olmanın hiçbir esprisi olmadığı anlamam üç yılımı aldı -,- Şimdi çoğu zaman uçak modunda.Şule'nin Telefonu = Müzikçalar denklemini onaylıyorum -,-

"Küçükken iyi bir lise kazanırsam rahat edeceğimi sanırdım." Kesin yanlış bilgi yayalım.Yok öyle bir dünya.Ortaokul 10 zorluğundaysa , lise 100 zorluğunda.Umarım bu mantık üniversitede işlemiyordur!
"Küçükken bugüne kıyasla daha çok film izlerdim." Bizim neslin (!) çoğu popüler filmini izlemişimidir ama okula başlayınca film izlememeye başladım.Sonuç olarak film kültürüm %12.Beni bu hale getirenler kahrolsun!

*Bu filmi okul biter bitmez izleyeceğim.
"Küçükken okulu eğlenceli bulurdum." Her küçük çocuk gibi ben de okulu sever , hep gitmek isterdim.Lise 1 'in ikinci dönemi geçti.Strese gerek yok , geçiyor yani.
"Küçükken her yıl başka bir erkekten hoşlanırdım." Çocukluk işte ne yaparsın?

"Küçükken Facebook'a her gün girer , 10-15 paylaşım yapardım." Hem de komik sayfalardan.Böyle saçma espriler filan.Ah benim hasarlı çocukluğum.
"Küçükken mutluydum." Gerçekten , Allah'a şükürler olsun , mutsuzluğu bilmezdim.Liseye geçtiğim yaz öğrendim.Keşke öğrenmeseydim.
tumblr_lw4h4iVaLE1qhmhdfo1_500_large.png
Sonlara doğru eğlenceden çıktı , yakınmaya döndü resmen :D
Yine de güzeldi :)
Şimdi sıra en eğlenceli kısımda :D
Buradan Moka'ya , Aslı'ya , Hasan Can'a el sallıyorum.
Mimledim sizi *-*
Görüşmek üzere arkadaşlar!


2 yorum:

  1. Yaptım kuzum mimimni gir bak hadi çook eğlendim sagolasın=) Bundan saonra gelecek diğer mimlerini bekliyorum^^ Ayrıca bloguna izleyici olduum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Aslı'cım çok mutlu oldum :) Hemen bakıyorum *-*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...