Mayıs 18, 2015

2015 Reading Challenge !


Selam !
Bu aralar havalardan mıdır nedir iyice soğudum kitap okumaktan 
Bunun önüne geçmek için bir hedef belirlemeye karar verdim.
Ararken karşıma Kristal Kitap'ın Türkçeye uyarladığı bir liste çıktı.

52 kitaplık bir liste.
En kısa zamanda başlayıp 20 Haziran'a kadar bitirmeyi planlıyorum.(BİTİREMEYECEK.)



Ne kadar kısa sürede bitirsem kar ; çünkü Yaz Okuma Şenliği'ne katılmayı da planlıyorum 
Tek sıkıntı liste yapamıyor olmam.
Ben okuyacağım kitaba o günün sabahı karar veririm , daha önce değil :D

Evet arkadaşlar bugün itibariyle başlıyorum.
Tarih : 18.05.2015
Saat : 15.37
Listeyi gözden geçirelim.
2015 okuma listesi
Küçük koyuyorum bakmak isteyenler TIK.
Bazı kategorilere hiç aşına değilim maalesef.
Aslında buna sevinmeliyim , ufkum genişleyecek sonuçta.

Ben bitirene kadar saat 15.45 oldu.
Bitirelim burada , daha gün uzun.
Görüşmek üzere.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...